Ιανουαρίου 11, 2008

...ό,τι νιώθω


ATM multiple-packet αυτό μου ερχόταν στο μυαλό τις τελευταίες 2 μέρες και μόνο!!

..και τώρα που όλα μπαίνουν σε μια ευθεία, στην ευθεία που θα πρεπε να χουν μπει εδώ και καιρό [κάλλιο αργά παρά ποτέ]..εγώ προσωπικά πετάω στα σύννεφα. Βλέπεις το ένα μου μικρό όνειρο τέθηκε επιτέλους σε εφαρμογή...και τ αποκορύφωμα είναι ότι έχω το τρελό έξτρα κίνητρο πλέον....

...δε ξέρω, αλλά πρέπει να λιώνω στην κυριολεξία...φωνάζω, ουρλιάζω, στο ψυθιρίζω βρε ματάκια μου...ήθελα κάτι να γράψω, αλλά και πάλι πρέπει να κάνω υπομονή, κλασσικά...

Να ξερες πόσο μου λείπεις, έστω και στις 2 μέρες που είμαι μακρυά σου..να ξερες πόσο ονειρεύομαι να μας πάνε όλα καλά..με όλες τις δυσκολίες, θέλω να στέκομαι δίπλα σου..θέλω να εμφανιστώ σε κείνο το πεζόδρομο....έχω κάτι φωτογραφίες να μου κρατάνε συντροφιά και ένα συναίσθημα....

Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: