Ιανουαρίου 28, 2008

Μονόλογοι...Παράλογοι....Της Φωτιάς λόγια


Well well....όπως καταλαβαίνετε αυτές τις μέρες δεν μου χει τύχει τπτ απολύτως....γι αυτό κι έχει πέσει νέκρα. Όλα κυλούν φυσιολογικά...ξεκίνησα και το Prison Break κ μόλις τέλειωσα το σέζον 1....ε καταλαβαίνετε...... για την ακρίβεια έγινε κάτι έτσι τανταχτό αλλά δεν έχω και πολύ όρεξη ν αναφερθώ στην πάρτυ του....συνοπτικά...

..Το ένα είναι ατάκες και το άλλο ζήλεια..αυτή η καταραμένη ζήλεια, μας έχει φάει τα σωθικά...και μας τρώει γενικότερα..κι όχι τπτ άλλο γαμώ την ατυχία μου..σε μένα τυχαίνει...γιατί δεν μ αφήνετε ήσυχο τελοσπάντων? Κι εμένα κι όποιον έχει να κάνει με μένα!....Πάρτε το κουβαδάκι και σβουρμ σ άλλη παραλία...ας είναι κι ερημονήσι δλδ, χέστηκα. Ξέρω αναφέρθηκα και σε κάτι ατάκες...Ναι, το θέμα δεν είναι οι ατάκες καθε αυτού, αλλά η διαδικασία μέχρι να στροφάρεις και πετάξεις την ατάκα. Κοινώς, ο λόγος. Αλλά το πάμε 10000 φορές, και το πα και στο μωρό μου.....Δεν παίζει ν αλλάξουμε τους ανθρώπους....πόσο μάλλον τον κόσμο. Εάν είχαμε τη δυνατότητα, θα είμασταν ήδη, ένα καλύτερο μέρος.

Ήρεμη μουσική σήμερα παίζει....τον κλασσικό εικονογραφημένο, μην επαναλαμβάνομαι....

Κι είναι στιγμές που ο άνθρωπος φτάνει σ απελπιστικό σημείο. Είναι οι καταστάσεις τέτοιες που σε κάνουν ν αφηνιάζεις...σα Ταύρος...red-blue-black bull...και θες να τα σπάσεις, να φωνάξεις, να ουρλιάξεις, να κλάψεις...για την μόνη απορία που έχεις!! Μα πόσο ξεφτύλας είναι ο άλλος?....αλλά δεν νομίζω ότι κάποιος γεννιέται ξεφτύλας...απλά προπονείτε και γίνεται ξεφτυλισμένος. Είναι όταν δεν θες να είσαι απλά ο εαυτός σου, δεν θες να κάνεις τα πράγματα απλά αλλά θες να γίνεις αυτό το κάτι άλλο/ος που βλέπεις έξω και το(ν) ζηλεύεις...γι αυτό γινόμαστε κώλος

Α μη νομίζετε, το χω κάνει κι εγώ...αλλά πιο πιτσιρικάς..τώρα έχει αρχίζει και ψιλο-πήζει το σκατο-μυαλό μου...μεγαλώνω και ίσως να με τρομάζει η αλλαγή...βασικά το ότι έχω πιο πολλές ευθύνες, να το θέσω καλύτερα..αναλαμβάνω. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι, ότι δε φοβάμαι. Μέσα, μέσα και πάλι μέσα....ξέφυγα....

Δουλειά-σπίτι-ύπνο-σπουδές και πάλι δουλειά....αυτά είναι τα καλά στα 27...καύλα

Y.Γ: φΑίνεται ότι είναι για το μπιπ κείμενο...αυτή η ψύξη μ έχει φάει

Δεν υπάρχουν σχόλια: