Απριλίου 26, 2007

Time machine


Χμμ...είμαι πολύ down, πως το λένε και στ αγγλικό...έχω βάλει Θαλασσινό, έτσι για πέσω πιο κάτω κι απ το κάτω...χα!! -asxeto-

Ήταν μια περίεργη μέρα σήμερα...ξεκίνησε τόσο γαμάτα..καφεδάκι το πρωί (φραπόγαλο), πανεπιστήμιο μετά, τρελό γέλιο στην τάξη, βροχερή-σκατά-κλασσική μέρα Λονδίνου, ξανά πολύ γέλιο στην τάξη με τα παιδιά, λίγο καμάκι στη στάση του λεοφωρείου για σπίτι, με μια Γερμανίδα, τον φίλο μου το Μάκη που ήρθε και με πήρε για το σπίτι, την πίτσα που έφαγα στ αμάξι γιατί μου κράτησε (είχε και κάτι πατάτες), το κόσμο που έβλεπα στο West Hampstead να βγαίνει απ το μετρό και να πηγαίνει σε 1000 διαφορετικές κατευθήνσεις ταυτόχρονα, να φανάρια να κάνουν τρελούς συνδιασμούς ''ουράνιου τόξου'', ένα μπάτσο ν αλλάζει λάστιχο, το τραγούδι που άκουσα 7 φορές στ αμάξι μέχρι να φτάσω σπίτι (είναι επιτυχία του τώρα), το σταφύλι που έφαγα με το που πάτησα σπίτι...(ναι, έτρεχα πανικόβλητος προς το ψυγείο), το κολλητό μου που με χαιρέτησε, κι εγώ ανταπέδωσα, τα γράμματα που άνοιξα (λογαριασμοί ήταν αχ), που τάισα τα χρυσόψαρα μου αφού έφαγα το σταφύλι, πέρασα και μία απ το W.C. (τουαλέτα σημαίνει), άνοιξα το παράθυρό μου ν αεριστεί το δωμάτιο μου, έβγαλα παπούτσια..μπλα μπλα μπλα μπλα...

Πόσα πράγματα έκανα σε 6 ώρες?...αυτά που εξιστορώ κι άλλα τόσα που δεν είπα...πόσα είχα στο μυαλό μου και πόσα άλλα, δεν είχα?

Αιτία για αυτό το γράψιμο, είναι μια κουβέντα που είχα σήμερα το πρωί πριν πάω πανεπιστήμιο με μια φίλη μου...με ρώτησε, ''τι σκέφτεσαι''....και με μια παύση 2 λεπτών, είπα:

Σκέφτομαι πόσα πράγματα έχω κάνει, πόσα θα κάνω κι αν θα προλάβω έστω να κάνω τα μισά....

Και καλά τώρα είμαι φοιτητής κι όλα φαίνονται ρόδινα κι ανθηρά και σοκολατένια (εκτός του ότι μου χει βγει ο σβέρκος με τόσες εργασίες)...αλλά τα δύσκολα έρχονται μετά. Δεν παραπονούμαι έμμεσα ούτε λέω φυσικά, ότι δεν έχω κάνει τίποτα, γιατί τότε θα ήμουν πολύ αχάριστος και ψεύτης μεγάλος!...

Αλήθεια, εσύ που διαβάζεις αυτό εδώ τώρα και σου φαίνεται μεγάλη μαλακία, έχεις αναρωτηθεί ποτέ για ποια πράγματα δεν έχεις χρόνο?...καλά μην το παίρνεις κατάκαρδα, έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου..έχεις να κάνεις παιδιά (ένα παράδειγμα είπα, μη με φας)..

''θελω πολλα να κανω και ισως να μη βρω ποτε το χρονο να τα κανω, το σιγουρο ειναι πως θα προσπαθησω να βρω το χρονο''


Μακάρι να μπορούσα να stretch the time

Ξέρεις ποιο τραγούδι, ίσως θα κολλούσε και θα τ ακούω όσο χρονών είμαι για να θυμάμαι?...

Από παιδί θυμάμαι προσπαθώ
να κλέψω το γλυκό μέσα απ' το βάζο
με ξύλινα σπαθιά να πολεμώ
και μια ζωή στα πόδια να το βάζω

Μα ό,τι μας δένει στα παλιά
είναι οι κακές συνήθειες
το νιώθω τώρα καθαρά
πως είναι αργά γι' αλήθειες

Όλη μου η ζωή συνένοχη και πώς γουστάρω
τα πιο μεγάλα ψέματα στα πιο αθώα βλέμματα
όλη μου η ζωή συνένοχη και πώς γουστάρω
κάτι απογέματα με καφέ και τσιγάρο

Από παιδί θυμάμαι προσπαθώ
στα λάθη μου φτηνά να τη γλιτώσω
μου μάθαν να φοβάμαι ό,τι αγαπώ
και μια ζωή να φεύγω πριν να δώσω

Μα ό,τι μας δένει στα παλιά
είναι οι κακές συνήθειες
το νιώθω τώρα καθαρά
πως είναι αργά γι' αλήθειες

Όλη μου η ζωή συνένοχη και πώς γουστάρω
τα πιο μεγάλα ψέματα στα πιο αθώα βλέμματα
όλη μου η ζωή συνένοχη και πώς γουστάρω
κάτι απογέματα με καφέ και τσιγάρο....

Άντε καληνύχτα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: