Φεβρουαρίου 12, 2008

P.s.


Αγ. Βαλεντίνου, χμμμμ.....

Μια ασημαντη μερα στην ουσια αλλα εξισου τοσο σημαντικη....ειναι κατι σαν μερα σταθμος..ή μαλλον για την ακριβεια ειναι η μερα ανζωογονισης για τους ερωτευμενους. Απλα σε κανει να θυμιθεις (οχι πως το χεις ξεχασει,αν εισαι), ποσο ερωτευμενος εισαι. Έρωτας. Η υπερτατη ηδονη. Το απολυτο. Η Νιρβανα. Η καυλα. Το αισθημα δεν παταω στη Γη....ταξιδευω, πεταω, ειμαι αλλου, ο κοσμος να χαλασει δεν μου καιγεται καρφι. Αυτη τη στιγμη υπαρχουν 2 πραγματα. Εσυ κι εγω. Ουτε καν αερας δεν υπαρχει στην ατμοσφαιρα. Κι αν υπαρχει ειναι κατι μικρα σφαιριδια σε μορφη καρδιας. Βεβαια οι ερωτευμενοι, δεν περιμενουν του Αγ.Βαλεντινου για να γιορτασουν. Γιατι πολυ απλα, γιορταζουν καθε στιγμη, καθε λεπτο, καθε μερα, καθε βδομαδα, καθε μηνα...σαν μια ζωη. Θα μπορουσα να γραφω για ωρες γι αυτο το συναισθημα. Όχι επειδη είμαι, αλλα επειδη πολυ απλα δεν υπαρχει καλυτερη αισθηση σ αυτη τη ζωη. Όπως και το ονειρο, ετσι κι ο ερωτας. Πολυ ευκολο αλλα τεραστια δυσκολο.....ν αφεθεις...

Αλλα και τι να λεει;....Σ αυτη τη γωνια τοσο καιρο γραφω λυπημενα....καποια στιγμη ομως, αυτο το fucking dream that I was made for...μπαινει σε λειτουργια. Καλλιο αργα παρα ποτε λενε. Ε δεν το λενε στην τυχη. Ποσο μαλλον οταν ειναι γραμενο και στα Ελληνικα.Τρια πραγματα μ εχουν συνδεσει εδω μεσα. Μ αυτα τα τρια πραγματα βρισκω την ορεξη ακομα, σε φασεις να καθομαι να γραφω κατιτις. Ερωτας, ονειρο κι εγω. Το εγω μπορει ν ακουγεται παρτακικο, αλλα ειναι κατα το ημιση. Για αρχη επειδη εγω το σκεφτηκα! Χαχαχαχα σα δυναστης ακουγομαι. Απ την αλλη και για εσας...οσυς εχετε ριξει και μια βλεφαριδα ή ακομα κι αν πεσατε εδω μεσα κατα τυχη. Και γι αυτο, γραφω. Γιατι εγω τα σκεφτομαι, τα γραφω, τα ξαναδιαβαζω, αλλα ποσο;.....

Δεν ξερω, απλα...ειμαι χάπυ (happy), απ τον πλανητη Χάπυ - Μικρο!!!! Κι αυτο το ονειρο δεν αφηνω, δεν θ αφησω ΚΑΝΕΝΑΝ να μου τ αλλαξει. Όχι οτι μπορει, αλλα κουβεντα να γινεται. Όπως εκεινη τη μερα το γραψα, ετσι και τωρα. ΌΝΕΙΡΟ είναι........αλλά μπορείς να τ αγγίξεις, αρκεί να το πιστεύεις


Πάντως είτε έχετε ενα ταιρι, ενα αλλο μισο ειτε οχι...Χρονια Σας Πολλα.....καθε μερα γιορταζουμε για την παρτυ μας...και φυσικα, δεν ξενερωνουμε ποτε. Καπου ειναι το αλλο μας μισο και μας περιμενει

Δεν υπάρχουν σχόλια: