Μαρτίου 04, 2008

ΛΟΣΤ


Έβλεπα LOST.....χαμένος στον καημό τους....εγκλωβισμένοι σ ένα νησί, ψάχνοντας το κλειδί, που ανοίγει την πόρτα σωτηρίας τους.

Αυτή τη σελίδα εγώ μια μέρα, σκέφτηκα να την δημιουργίσω, για να γράφω για τ όνειρο. Έχω ρωτήσει πολλούς, δλδ στην ουσία τους ρώτησα αν έχουν καταλάβει για ποιο λόγο γράφω αυτού....για ποιον, για τι. Να σε πω την αλήθεια, δεν το χει βρει κανένας. Μπορεί και να μην το χει κοιτάξει/αναλογιστεί κ' ποτέ. Μα δεν είναι εμφανές για που αναφέρομαι? Είμαι ένας πικραμένος, σα φίλαθλος Ολυμπιακού στην Ευρώπη.

Αν θελήσεις ποτέ να σερφάρεις στον κόσμο της Νιρβάνας, κι ενώ είσαι στα ρηχά, να μπεις στο ζωμό της δύνης, άκουσέ με......θα βάλεις το Soundtrack του Gladiator κ' θα έρθεις εδώ να γράψεις.

Δε θέλω να γράψω πολλά....δε θέλω να γράφω πολλά πλέον....θέλω να γράφω περιεκτικά κ' κατανοητά, ακόμα κ' για τα ζώα. Φαντάσου ότι μόλις σταμάτησα και σκεφτόμουν, πως θα κλείσω για επίλογο. Ώρες-ώρες, λες κι είμαι Snooker. Η μεγένθυση, λογικά αντίδραση του μπιλιάρδου. Σκοπός δεν είναι να βάλεις μια μπάλα. Όλοι μπορούν. Αντικείμενο είναι, πώς θα βάλεις και την τελευταία μπάλα!

Ρε φίλε, μου λείπεις....θέλω να ξεφύγω κ δε μ αφήνουν. Αναρωτιόμουν ρε φίλε, τόσο πολύ που σκεφτόμαστε, δεν κάνει κακό; Και τελικά, δεν μπορούμε ν αλλάξουμε τον κόσμο όλο. Ποτέ δεν ήθελε να σκεφτείς πολύ για να το διαβάσεις. Ακόμα κ το πιο απλό κείμενο, στην ''νοηματική''. Το μόνο που πρέπει να κάνεις, είναι να stay focus.

η Λεπτομέρεια, κάνει τη διαφορά. Κι εμείς είμαστε μία από αυτές

Δεν υπάρχουν σχόλια: