Ιουνίου 10, 2007

Sky is high


Πάει καιρός..δεν πάει από την τελευταία φορά που έγραψα κάτι...δεν είναι όλες οι μέρες,στιγμές για γράψιμο....πρέπει να το νιώθεις, πως να το πω

Είμαι στη δουλειά, κλασσικά εικονογραφημένα λοιπόν...η ώρα είναι 22:21, νωρίς...με τη μόνη διαφορά ότι είναι Κυριακή (δλδ νεκρή μέρα)...Η κυριακή, ημέρα περισσυλογής, ξεκούρασης και προετοιμασίας για την εβδομάδα που έρχεται...

Αφορμή σήμερα...είναι αυτό το ψηλά, εκεί πάνω στον ουρανό...είναι ψηλά δεν είναι?...έτσι λέω κι εγώ. Κάποιοι μου λένε ότι εκεί ψηλά στον ουρανό...είναι άφταστο, όνειρο απατηλό. Είναι?
Τι είναι ουρανός?...Ουρανός είναι, ο ουρανός που εμπεριέχει σύννεφα, αέριες μάζες, αεροπλάνα, ήλιο, αγγελάκια, το Θεό (κάπου και παντού), αστέρια κι όνειρα....Και τι δλδ? Είναι άπιαστος?...Άν το πάρεις με την κοινή λογική είναι αδύνατον να φτάσεις, ακουμπήσεις τον ουρανό. Κι όχι απλά να τον φτάσεις, αλλά έστω και να να τον γαργαλίσεις με τις άκρες των δακτύλων σου...Γιατί όμως?

...αυτό είναι που μας καίει...αν κάποια στιγμή θα καταφέρουμε να κάνουμε ένα από αυτά....

Ξέρετε πιοι είναι οι πιο ευτιχισμένοι άνθρωποι στον πλανήτη?...όχι σαφώς αυτοί που έχουν λεφτά, αλλά αυτοί που δεν έχουν τπτ...αυτοί που είναι ονειροπόλοι. Την Παρασκευή βγήκα έξω με τον φίλτατο μου φίλο...με λένε Αντρέα κι έχω κοπέλα!!!!χαχα...περπατώντας προς το Cafe Royal, είχε προηγηθεί σπίτι, το επεισόδειο:..''So you think you can dance..''..ο ημιτελικός....θαυμάζαμε τη Σμαράγδα..ωραίο μωρό δε λέω για την ηλικία της (μόνο 16)...και ονειροπολούσαμε πάλι..ότι εγώ θα την έχω γκόμενα...και σιγά μην γίνει και ποτέ. Αλλά γιατί όχι? Ξέρετε πόσο ωραίο είναι να κάνεις τέτοια απατηλά όνειρα, αυτήν την στιγμή? Είναι βασικά Γαμάτο...ποτέ δεν ξέρεις

Και νταξ μπορεί αυτό το παράδειγμα να είναι ελε'ι'νό...αλλά πόσα άλλα τέτοια υπάρχουν..το ότι εγώ παίζει να είμαι δισεκατομμυριούχος τώρα (δεν έχω τσεκάρει το Lotto μου ακόμα)...είναι όπως λέει και στην διαφήμιση: ''Πετάει ο γάιδαρος?....πετάει..!!!''...

Γιατί είστε τόσο προσγειωμένοι στη Γη όλοι σας?..μπορεί και να μην είστε. Δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να πετάτε στα σύννεφα συνεχώς, επί μονίμου βάσεως...απλά πιστέψτε ότι μπορείτε να κάνετε θαύματα...μπορείτε να κάνετε τα ΠΑΝΤΑ αρκεί να εμπιστευτείτε τις δυνάμεις σας...αλλιώς πως να το κάνουμε...στη Γη θα μείνετε καθηλωμένοι για πάντα και πάντα θα υπάρχει κάποιος άλλος που θα σας προσπερνάει, και μόνο απαρατήρητο δεν θα σας είναι...Αντρέα φίλε μου, είμαστε οι καλύτεροι!!!!!

Αυτό το κειμενάκι με τις ανακατεμμένες σκέψεις ειναι αφιερωμένο σε μια κοπελίτσα...αν τύχει και το διαβάσεις ποτέ Έβα...

Φιλιά πολλά

Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: