Ιουνίου 16, 2007

NirVaNa


Χμμ..καλησπέρα και σε μένα...το που είμαι τέτοια μέρα κι ώρα πιστεύω ότι το χω εμπεδώσει πια!

Το σκεφτόμουνα καιρό, αυτό που χω στο μυαλό μου να γράψω αλλά πάντα, κάτι τύχαινε και το ξεχνούσα..Θα ξεκινήσω χαλαρά...Τέτοια ώρα χθες, Παρασκευή ετοιμαζόμασταν για να βγούμε έξω..κλασσικό μέρος το τελευταίο καιρό (στέκι κιετς)..είχε ένα πάρτυ facebook και καλά..

Μπανιαριστήκαμε, βάλαμε τα πρόχειρά μας (όχι σαν όλους αυτούς εκεί μέσα με τις πουκαμισιές)...όχι ότι είμαστε τπτ γύφτοι αλλά δεν είμαστε/είμαι επιδειξίες..να πάμε σε κανά γάμο, βαφτίσια να ντυθώ γαμάουα...αλλά τώρα σε πάρτυ με Έλληνες μόνο...πως να το κάνουμε, θέλουμε να μαστε Trendy!!!...στο θέμα μας τώρα:...βάλαμε τις κολώνιες μας και λεωφορειάκι.....μπλα μπλα μπλα μπλα φτάσαμε....μπλα μπλα μπλα πληρώσαμε είσοδο, πήραμε το ποτάκι μας και ψάχναμε να βρούμε ένα πόστο να αράξουμε για το υπόλοιπο της βραδιάς...ζαλιστήκαμε λίγο πέρα δώθε, γιατί θέλαμε και μέρος με καλή οπτική ματιά (όπως είχε πει κι ο Μεταξόπουλος χαχα!!))...

..όλα κυλούσαν κυριλέ, μουσικούλα, καμιά ωραία ύπαρξη περνούσε που και που (τζίφος μιλάμε χτες, λιψυδρία)..ακούγαμε τα remix μας...-χέρια ψηλαααά κι όλα τα φτάνω-...και σε φάση πάω να πάρω κανα σφηνάκι να καταναλώσουμε..να κάνουμε κεφάλι...να τα σπάσουμε...πήρα 2 τεκίλες κίτρινες+λεμονάκι+αλατάκι...είναι δυναμίτης ρε παιδί μου!! ΜΠΑΜ ΚΑΤΑΚΟΥΤΕΛΑ!!

..νταξ, ήπιαμε 3 παρτίδες...ΚΙ ΕΔΩ ΕΡΧΟΜΑΙ ΕΓΩ....είμασταν χαλαροί μέχρι πριν πιούμε αυτά...είμασταν κοολ...και ξαφνικά άλλαξε το τοπίο..τι σου κάνει το γαμήδι ε??...ήθελα σε φάση να ψάξω να βρω ποια είναι αυτή η ουσία που σε κάνει και πας σε άλλη διάσταση..τι σκατά έχουν μέσα, εκτός από το οινόπνευμα, μήπως είναι κάτι το σπέσιαλ...είμασταν για μια ακόμα φορά οι καλύτεροι στον πλανήτη ΓΗ...όχι ότι δεν είμασταν και πριν, αλλά είναι το πως νιώθεις..πως βλέπεις τους γύρω σου και γελάς όλο και πιο πολύ...ειδικά αυτή η γκόμενα με το φόρεμα από τους 300!!! (με πιάνεις φίλε μου Αντρέα??))...
Ένα μαγικό ταξίδι μέσω του ποτού...και ξέρεις εκείνη τη στιγμή τι σκέφτεσαι...εγώ θα κάνω εκείνο, εγώ θα κάνω το άλλο, εσύ θα πατήσεις στο φεγγάρι, εγώ θα γίνω φέτες κτλ...

Και τι δλδ??...έπρεπε να πιούμε για να είμαστε στην απόλυτη NIRVANA??

OXI

...
δεν πρέπει..και μην το κάνετε και σύστημα..εδώ ήθελα να καταλήξω...νομίζεις/ετε ότι δεν μπορείτε να κάνετε τα πιο απίστευτα πράγματα που έχετε ονειρευτεί?..μπορείτε βρε κουτά, όπως ακριβώς τα κάνουμε κι εμείς...δεν γίνοντε όλα αμέσως στο μπαμ, αλλά γίνοντε...εγώ μπορώ να σας βάλω στο τρυπάκι ότι μπορείτε, αλλά ο κυρίαρχος παίκτης είσαι ΕΣΥ...

Το ξέρεις από μόνος σου...δεν χρειάζεται να στο πω εγώ ή κάποιος άλλος μάγκα μου..Είσαι μάγκας και πάντοτε θα είσαι!


Δεν υπάρχουν σχόλια: