Οκτωβρίου 26, 2007

Σαρκική επαφή


Σε θέλω εγώ, σε θέλει ο άλλος....εμείς αν θέλουμε >>> Είσαι η πρώτη μου σκέψη, και η πρώτη μου ευχή....εΣύ>>> θα την έχεις...θα το 'θελα μαζί σου....Σε σκέφτομαι, δεν παίζει να φύγεις απ το μυαλό μου...σαν να κυλάς στο αίμα μου....Σε θέλω όσο ποτέ άλλοτε...Σε νιώθω....

....να με αγκαλιάζεις να σε αισθάνομαι....Να απαντήσεις με αλήθεια κι αν είναι να χαθείς...χάσου, εγώ δε θα σε χάσω....να προσέχεις ό,τι κι αν συμβεί...Δεν σε ξεχνώ....ναι ρε φίλε μόνο εσένα σκεφτόμουν σήμερα και χθες και τώρα και κάθε στιγμή....εγώ σε θέλω κι εγώ θα σε αγαπήσω....με ηρεμείς...ενδιαφέρον εκφράζω....Δεν θα σε αφήσω να σπάσεις, ο κόσμος να χαλάσει...

...είμαι τυχερός....το ξέρω....δεν θα κυλούσε μόνο ένα δάκρυ...γιατί απλά θα έκλαιγα....Δε θα ξεχάσω, γιατί δε θέλω να ξεχάσω....δεν θα εγκαταλείψω, γιατί απλά δε παίζει....Είσαι χάλια; Θα σε κάνω καλά....Κλαίς; Θα χαμογελάς....αυτά κάνει ο έρωτας....ακόμα δεν έχεις δει τίποτα...είσαι στην πολύ αρχή...είναι ωραίο να θες κάποια και να μην σε πιστεύει.....Μερικοί καλοπερνούν, και μερικοί....

...Να μην σπας, να κρατάς...σε θέλω με τρέλα...όποτε σε χρειάζομαι, θα δένω τα μάτια μου και θα σε συναντώ...εκεί θα 'σαι, το ξέρω


Δεν υπάρχουν σχόλια: